دسته بندی آخرین اخبار
صفحه اصلی / سرگرمی / اس ام اس / سرویس ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

سرویس ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

آنچه راکه باید درارتباط بایکی ازخدمات درحال ارائه ماکه ازاستقبال وتقاضاکنندگان بی شماری نیزبرخورداربوده شماکاربرمحترم آگاه شویدخواندن این پست ۱۰دقیقه ازوقت ارزنده شماراخواهدگرفت ولی شایددراین ۱۰دقیقه شمابه عنوان کاسب یا کارآفرین مطلبی رامتوجه وازفرآیندآن آگاهی پیدا نمودید که کسب وکارشمارامتحول وارتقادهدلذاخواهشمنذیم به نکات کلیدی این پست بیشتردقت نمایدچون متن پبش رو به هیچ عنوان تبلیغاتی نیست وبرگرفته لزحقیقی غیرقابل انکار که برخی ازمازودتراز دیگران از وجودچنین پدیده ای درصنعت تجارت وبازاریابی مطلع شدند ودرحال سودبردن از نتایج آن هستند حال ما میخواهیم بخش عمده ای را تا پروسه به اشباح نرسیده آگاه کنیم قبول وانتخاب آن باشماست واین واقعیت همان ارسال پیامک انبوه تبلیعاتی یا بازاریابی پیامکی است

بازاریابی م

برای بهترروشن شدن واهمیت مطلب پیش روباید چندسالی به عقب برگردیم درزمانی که مناسب ورایج ترین باریابی وتبلیغات چاپ کارت ویزیت هادرقطعات کوچک وباطراحی الون وزیبا که بیشترین بازدهی رازمانی داشت که پس ازانتشارشمابااستخدام یک کارت پخش کن این کارتهای ویزیت رادرشعاع جغرافیایی نه چندوسیع پخش میگردیم درحالی که به خوبی آگاه بودیم که تمام مشتریان موردهدف مادراین محدوده نبوده وشایددر۱۰۰عددکارت ویزیت کمتراز۲۰۰ عددآن هدفمندوتاثیرگذارتوزیع میشد والباقی هیچ بازدهی درپخش نمودن نداشت حال درنظر بگیرد همان متون تبلیغاتی به میزان ۱۰۰ عدد پیامک باامکان تنیظمات حروف به صورت متنوع بافشردن یک کلید درکترازچنددقیقه درگوشی همراه گیرندگان پخش شود وحالا ازتعداد۱۰۰عددبیش از۷۰۰عددبه دست مشتریان مورد هدف شمابرسدبادرنظرگرفتن هزینه به مراتب کمترازکارت ویزیت بخصوص درحال حاضربه همین دلیل نکات ریزی دراین پست شماراشگفت زده خواهدنمود

اس ام اس

همه ما عاشق تلفن های همراهیم. آنها هرگز از طرف ما کنارگذاشته نمی شوند، تازه ترین دوست ما یعنی تلفن همراهمان، دقیقا همه جا با ما است. آنها نه تنها زندگی روزمره ما را دربرگرفته اند، بلکه در بسیاری از موارد، ما را یاری می کنند.می توان گفت تلفنهای همراه ما نقش چاقوهای ارتشی را در زندگی ایفا می کنند، ما به وسیله آنها عکس می گیریم، آلارم ها را تنظیم می کنیم، حساب بانکی چک کنیم، انتقال وجه انجام می دهیم، موسیقی گوش می کنیم، کتاب می خوانیم و این لیست می تواند ادامه یابد.سرعت استفاده از این بازاریابی باعث می شود برای بسیاری از شرایط که در آن دسترسی سریع به پیام شما اهمیت دارد، پیامک در صدر جدول انتخاب هایتان قرار گیرد.
این بازاریابی بسیار منعطف می باشد. در به کار گیری پیامک برای ارتباط با مخاطبین خود، شما قادر هستید آن ها را دسته بندی نمایید و با هدف مشخصی به هر دسته پیامی را ارسال کنید. همین امر سبب می شود که بازخورد پیامک ها و تبلیغات شما افزایش پیدا کند و پیام شما در اختیار افرادی قرار گیرد که به آن نیاز دارند.مخاطبین و مشتریان شما می توانند در لحظه وارد لیست پیامکی شما شوند و یا از آن خارج شوند. این امر بسیار ساده است و تنها در یک مرحله اتفاق خواهد افتاد، بنابراین افرادی که در لیست پیامکی شما قرار دارند و از آن خارج نمی شوند، با میل خود پیامک های شما را دریافت می کنند.

 

عاشق موبایل

در ادامه برخی از مزایای بازاریابی پیامکی را بررسی می کنیم.
بازار گستره و هدفمند پیامک
بازار کلی اس ام اس شامل افراد مختلف در رده های سنی و علایق مختلف است که هر کدام به شیوه های مختلف با پیامک های موبایل خود در ارتباط و هر روز آن ها را چک می کنند. برای هدفمند شدن و تاثیر گذاری بیشتر بازاریابی پیامکی، نیازی نیست به تمامی افراد این بازار بزرگ پیامک ارسال کنید. با توجه به نوع کسب و کارتان می توانید تا جایی که امکان دارد کوچک تر نمایید تا افرادی که دقیقا نیاز مند محصول شما هستند را هدف بگیرید و با راسال اس ام اس آن ها به سمت برند و کسب و کار خود بکشانید.

تبلیغ پیامکی

همخوانی بازاریابی پیامکی با سایر روش های بازاریابی
از ویژگی های بسیار جالب استفاد از بازاریابی پیامکی انطغاف پذیر بودن و قابلیت ایجاد تنوع در پیامک های ارسالی است. نیازی نیست که حتما از متن های تبلیغاتی کلیشه ایی و خسته کننده استفاده کنید. می توانید در یک متن کوتاه باعث تاثیر گذاری مخاطب خود و واکنش آن ها شوید. انواع کسب و کار ها در هر زمینه ایی که باشند می توانند متن های متناسب با سلیقه مشتریان خود طراحی و ارسال کنند.بر این اساس است که بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ به عنوان بهترین راه برای برقراری ارتباط سریع و راحت شناخته می شود. برای درک تاثیرات پیامک انبوه در بازاریابی، مقاله اصول موفقیت در بازاریابی پیامکی را مطالعه کنید.چه کسانی در چه زمانی و چرا باید از پیامک انبوه استفاده کنند؟

پیامک انبوه

وجودبهانه برای ارسال پیامک تبلیغاتی دلنشین

یکی دیگرازمزایای این بازاریابی که کمتربه آن اشاره میشودوجودبهانه برای ارسال پیامکی بامتن ومضونی جدیدکه این بهانه رامناسبتهای تاریخی-فرهنگی-اجتماعی ودینی برای مامهیامیکندوما در سامانه پنل ارسال پیامک برای مشتریان خود تقویمی ازقبل ازاغازسال جدیدبه این منظور تهیه میکنیم وبانزدیک شدن به ایام مناسبتی با مشتری تماس گرفته وپیشنهاد ارسال پیامک درچنین مناسبتی میکنیم که درصورت موافقت توسط متخصصین ویراستار اقدام به نگارش چند پیامک نمونه میکنیم وبا مشورت مشتری یک یا ازتمام نمونه ها جهت ارسال پیامک استفاده میکنیم وچون ایام نوروز برای همگان نویدبخش شادی است چنین پیامکهایی صددرصدرباگشایی وخوانده شده همچنین درزمانهای طولانی درذهن ویاد فرد بایگانی میشود  برای بهترمتوجه شدن نمونه پیامکی که چندروز پپیش ازنوروز برای یکی ازمشتریان سالن دار که بانویی محترم وفعال درامور تجاری وکسب درآمداست ومادراسلامشهرآنلاین افتخار همکاری سایبری باایشان درطول مدت بیش از۵سال به صورت مداوم داریم وهمین کاررابه کاردان واگذار نمودن یکی ازعوامل موفقیتهای مجموعه صنفی ایشان بوده وهمچنان نیزادامه داردوباافتخار عرض میکنم کسب وکاراین کارآفرین محترم طی این ۵سال همکاری باماازیک سالن نه چندان بزرگ هم اکنون به ۴سالن مدرن ومجهز ارتقایافته بابیش از۳۰ پرسنل فعال که برای مانیز افتخارآمیز است وهنوز جای برای وسعت بیشتر دارد این یک نمونه از پیامک های تبلیغاتی یا بازاریابی پیامکی ایشان است

 (مدیریت آرایشگاه ماه بانو نوروزباستانی  ۱۳۹۷ راپیشاپیش تبریک عرض نموده وآرزوی بهترینهارابرای شمادارد. همچنین درپاسخ به درخواست شماما درایام تعطیلات نوروز درآدرس  همیشگی ۲۰متری نوری نبش ابوذر ازساعت ۱۰الی ۲۰ درحال سرویسدهی درانتظارحضورتان هستیم ) 

اگربخواهیم به کالبدشکافی نکات این پیامک تبلیغاتی اشاره کنیم جندین صفحه توضیح وعلت برای نگارش این الگواس ام اس وجوددارد ولی چند نکته بارز

۱-کوتاهی متن وقرارگرفتن درفرایندمناسبتی خاص وشاد یعنی عید

۲-هشداردادن به مخاطب که اگرارایشگاه نیامدی زودتربیا

۳-انداختن توپ درزمین مخاطب باتوجه براینکه شاید دربین مشتریان فقط چندنفردرخواست نمودن درایام تعطیلات بهتره بازباشید یا اینکه به هیچ وجه هنوز مشتری چنین درخواستی نکرد ولی این پیامک به تعداد ۱۰۰۰عدد ارسال شدبااین کارهم برسرمشتری منعت گذاشته وهم به مشتری اشناوغریبه فهمانده ماپیشنهادات شماراپذیرایم وبه احترام درخواست شما عیدهم فعال به غیرازاین منظور این ارایشگاه قصدداشته فعال بودن صنفی خودرا نیز به اگاهی برساند

۴-درآدرس همیشگی ۲۰متری نوری……یعنی به مشتری صمیمیت اینکه شما مشتری همیشگی هستی پس همان ادرس همیشگی…..پس چرا مجددادرس رامندرج نموده به این دلیل که تمام این ۱۰۰۰پیامک که به گوشی مشتریان این آرایشکاه نمی رسد وبه گوشی کسانی که هنوزبه این آرایشگاه مراجعه نکردند واطلاعی ازآدرس ندارند هم میرسدوهمچنین تاکیدبه رعایت ساعت مراجعه

۵-اگربنده بانویی بودم وچنین پیامکی دریافت میکردم متن به گونه ای نگارش شده که صمیمت ودوستی رابه مخاطب القا میکندوهمچنین به نوعی مثل اینکه این پیامک به صورت تکی فقط برای مخاطب ارسال گردیده به همین علت من برای صمیمیت موجوددراین پیامک رابرای دوستان ریپ لی نموده یا حداقل نشان دوستان وفامیل میدادم واگر۱۰درصدپیش بینی مادرست باشد یعنی افزایش ۱۰درصدی مشتری یا حداقل نام ماه بانو به گوش ۱۰درصد رسیده وبااین برند اشنامیشود

همچنین کاهش درصدخطا ی

۹۸ درصد از پیامک های ارسالی شما خوانده می شود.
۹۵ درصد ازپیامک تنها ظرف ۳ دقیقه بعد از ارسال خوانده می شود.
این بدان معنی است که کسب و کا ها بازاریابی پیامکی را دوست دارند، زیرا این شوه بازاریابی واقعا می تواند تضمین کند که پیام های آنها خوانده می شود!!!!
این شیوه بازاریابی برای موارد زیر کاربرد دارد :
معرفی محصول یا سرویس جدید
فروش یا پیشنهادات
اطلاع رسانی
یاداوری تحویل کالا
یادآوری روزهای مهم و خاص
اخبار مهم
خدمات مشتریان
پیغام های تاییدیه

اساسا بازاریابی پیامکی برای هرزمینه و فعالیت شغلی می تواند مفید باشد..!
بطور خلاصه می توان گفت:
بازاریابی پیامکی به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که توسط آن شما به جذب مشتری برای اس ام اس های تبلیغاتی خود می پردازید. با چنین تعریفی شما به راحتی می توانید پی به اهمیت آن ببرید. همچنین با یک بازاریابی صحیح توسط پیامک تبلیغاتی شما می توانید افرادی را بیابید که به دریافت تبلیغات شما تمایل دارند. بنابراین استراتژی تبلیغاتی شما نیز بهینه سازی خواهد شد.هر صنعت و سازمانی می تواند شیوه منحصر به فردی برای این گونه از بازاریابی داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید